|
* rvg.prv.pl *
|
|
2007-06-05
Witam na rozz.pl! W chwili pisania na lokalnym, ale mam nadzieje ze po wakacjach juz live. Sajt RVGZONE bedzie od dzisiaj dostepny jako podstrona rozz.pl. Jak widac od dawna strona nie jest aktualizowana i nie bedzie aktualizowana, jako ze moje zainteresowanie Q3 niestety przerodzilo sie jedynie w sentyment. Ale nie z mojej winy, po prostu dogonilo mnie zycie. Niemniej kazdy frag zdobyty w Q3 bedzie dla mnie zawsze symbolem czegos wiecej niz tylko zwyklej gry sieciowej - na pewno tak jak i dla Ciebie, skoro tu jestes.
Php usunalem zeby nie powodowac bledow ale wszystkie teksty i opisy ktore kiedys tu napisalem i zamiescilem zostawiam w stanie nienaruszonym, nawet newsy na pamiatke, w nadziei ze spora ilosc informacji ktore tu swego czasu zebralem jeszcze moze sie przydac mlodym poczatkujacym graczom. A wiem ze sie wciaz przydaje, a jesli sie przydaje to ja mam z tego satysfakcje. Dziekuje jednoczesnie za mily feedback ktory otrzymywalem od Was przez te wszystkie lata i przepraszam ze nie jestem w stanie odpowiadac juz na zapytania na gadu.
To tyle, do zobaczenia w Krainie Wiecznego Fragowania! :) |
Witaj w trzeciej edycji tej strony, poświęconej trzeciej części najsłynniejszej trylogii FPP - łączacej elementy wyzwania, rywalizacji, podejmowania błyskawicznych decyzji, tworzenia strategii oraz dobrej zabawy. Strona jest wciąż adresowana zarówno do średnio zaawansowanych graczy jak i do początkujących fanów q3a. Jej celem jest usystematyzowanie wiadomości o Quake3, od przesłanek jego popularności, poprzez opisy środowiska gry i narzędzi do prawidłowego jego funkcjonowania, do formułowania podstaw strategii i efektywnej gry.
Tradycyjnie zapraszam do rozejrzenia się.
It's Christmaaaaaas!
Co tam poltora roku, wpadlem teraz po dwoch latach. Strona stoi dzieki chlopakom z orga ktorzy ja uprzejmie przeniesli na nowy serwer kopiujac wpisy z bazy - big thanks. Strona od dawna nie jest aktualizowana, takze prosze nie patrzec na licznik, dzialy takie Serwery, wyszedl nawet nowy Point Release. Nie sadze zebym znalazl az tyle czasu i checi na uaktualnienie tej strony. Niech lepiej pozostanie stan jaki jest sprzed paru lat. W koncu umarlych chcemy pamietac takimi jacy ostatnio byli za zycia :)
Mam jednak nadzieje ze materialy zebrane i napisane tutaj kiedys przeze mnie, w momencie szczytowego zainteresowania grami fpp i q3 w szczegolnosci, wciaz sie komus przydaja. Mysle ze tak jest bo czasem jeszcze dobijacie sie do mnie na gadu, ale nie mam juz czasu na rozwiazywanie problemow quake'owych, wiec sory jesli nie odpisuje.
To tyle tytulem zyczen swiatecznych :)
Zycze kazdemu duzo owocnych fragow i dazenia do ciaglej poprawy swoich umiejetnosci fpp!
|
No tak nie było mnie tu półtora roku. Ładnie. I nie będzie pewnie następne pół :) Gdyby nie trzeba zmieniać połączenia z bazą to też by nie było. No cóż, to bawcie się dobrze :)
|
Fajnie się dodaje newsy, wiem też byście chcieli na swoich stronach na republikach, neostradach i innych interiach :) Niestety darmowe serwisy nie oferują rozszerzeń oskryptowania, trza kombinować po znajomych. Ale jeśli uważasz ze html masz już w małym palcu - to php jest w sam raz dla ciebie :)
Może pojawi się tu właśnie jakiś mini dział-poradnik o php dla początkujących, zobaczymy.
Jeszcze małe podziękowania - przy tworzeniu php troszkę korzystałem z pomocy Bricka i Lvizarda a także z orgowych skryptów occulkota - thx.
Aha - jeśli cośkolwiek nie działa to bardzo proszę o kontakt.
Pokomentujcie sobie ile wlezie teraz i czekajcie na board :)
|
Na pewno będzie księga gości, a raczej mini-board. To w zasadzie kwestia przerobienia komentarzy i dorobienia logowania. Na ile będzie on rozbudowany nie wiem, zobaczymy ile będzie mi się chciało. Będzie też lokalna sonda (obecna wciąż z sonda.pl), ale to wymaga nieco więcej pracy więc na razie odkładam. Te dwie rzeczy są w planach, reszta wyjdzie w praniu.
Czego na pewno nie będzie - nie będzie automatyzacji menu bo wymagałoby to przerobienia całego silnika a na to nie mam ochoty. Nie będzie też edycji in-site podstron ani możliwości ich komentowania - za dużo roboty. Zresztą mój nadrzędny cel został osiągnięty - newsy i komentarze są zautomatyzowane, więc nie będę dalej robił tego samego. Raczej będę szedł w kierunku boardu.
Nie będzie też żadnych zmian w layoucie strony - lay ten ma kilka błędów związanych z kolorami ale nie mam zamiaru się meczyć dalej z htmlem. Co do samego meritum strony - hmm, jeśli coś mi wpadnie do głowy to czemu nie, może będzie coś nowego, ale na pewno nie w najbliższym czasie.
|
Oki to teraz się pochwalę szczegółowo co tak naprawdę zrobiłem:- Newsy na stronie - sprawa oczywista, pobieranie z bazy określonej ilości newsów (na razie 10)
- Archiwum newsów - reszta w archiwum
- Komentarze - dodawanie do każdego newsa bez konieczności logowania
- Pager! To robiłem najdłużej - chodzi o wyświetlanie komentarzy po $ile a nie wszystkich - zobaczycie jak będzie więcej niż 5 przy którymś newsie.
- Administracja typu in-site (a la org) - panel administratora dostępny po zalogowaniu (tego akurat nie zobaczycie :)
- Dodawanie newsa, edycja, kasowanie, kasowanie komentarzy - wszystko ze sprawdzaniem, podglądem lub potwierdzaniem; dodawanie wykorzystuje genialną sztuczkę occulkota z ukrytymi textarea\'mi oszukującymi znaki specjalne (niżej)
- Odporność systemu na znaki \' \" \\ oraz [br \\] - na wielu \'domowych\' serwisach (także wciąż w niektórych miejscach na orgu!) obserwuję że webmaster nie zadbał o prawidłowe interpretowanie tych znaków co objawia się często wstawianiem backslasha przed nie albo w ogóle coś nie działa.
- Zabezpieczenia antyfloodowe, sprowadzające się do prostej ale genialnej funkcji js: onsubmit=\"document.form.submit.disabled=true\"
- Logowanie dla administratora - w przyszłości będzie board wymagający zalogowania, ale można się już rejestrować :)
- Logowanie wykorzystuje sesje i cookie dla zapamiętywania - panel użytkownika zawsze pokazuje z którego mechanizmu aktualnie się korzysta
- Jeśli zalogowany to możliwość wylogowania, jeśli nie to zalogowania :)
- Prosty formularz rejestracji oraz lista użytkowników
- Caching formularzy ale nie zawartości strony! Tego brakuje właśnie na orgu, a sprowadza się to do użycia kolejnej genialnej funkcji session_cache_limiter.
- Kilka pomniejszych automatyzacji.
Chcę zauważyć że właściwie stworzyłem niezły, całkiem rozbudowany engine portalowy. Gdyby go jeszcze rozwinąć szerzej powstałby rozznuke (c) (r) tm :P
A tak w ogóle to jestem skromny :) No ale jestem po prostu dumny z tej roboty - każdy webmaster chyba mnie zrozumie.
Ciąg dalszy wyżej :)
|
Hah witajcie. Po długim czasie udało mi się skończyć część oskryptowania php do strony. Ale od początku. Jakiś czas temu stwierdziłem że php to fajna rzecz i wypadałoby się jego nauczyć. Toteż kupiłem książkę, pościągałem manuale i tutoriale i zacząłem się uczyć języka mając na celu stworzenie systemu newsów i komentarzy, czyli najpopularniejszego zestawu z bogatej oferty php. Od razu odrzuciłem zabawę z bazą danych w postaci plików tekstowych i zastosowałem MySQL, jak wiadomo najpopularniejszą darmową bazę danych. I tak w tej chwili oglądacie l33t system newsów, komentarzy i logowania by Rozz (c) (r) tm :)
Dalszy ciąg w następnym newsie, ponieważ mam ochotę sobie pododawać newsy :)
|
Już niedługo nowy layout - stay tuned...
W oczekiwaniu na nowy layout uaktualniłem listę mailowych systemów GetPaid. Wszystkie jakie się tam znajdują przysyłają maile często (łącznie ok. 40 dziennie), stawki od 0.1 do 10 centów. Więcej info w mojej kolumnie.
|
To tytuł nowego artykułu na temat zasad wykonywania trudnych skoków, oparty na przykładzie jednego z najciekawszych skoków q3a - na dm6 po raila. Artykuł zawiera kilka screenów i dołączonych demek. Znajdziesz go w dziale Artykuły.
|
Od niedawna dostałem robotę na orgu - zajmuje się na razie pisaniem newsów. Odwiedź więc nasz krajowy portal q3 jak najszybciej: http://quake.net.pl/ !
Strona została przeniesiona na inny serwer. Od tej chwili proszę o posługiwanie się adresem redirectowym: rvg.prv.pl .
|
Zaktualizowałem i porządnie rozszerzyłem dział Mody - znajdują się tam dość szerokie opisy 47 najpopularniejszych modyfikacji. Przy okazji sam się przekonałem, że różnorodność modów jest niemal nieskończona - od najprostszych wprowadzających nowe bronie, klasy czy przedmioty do tc rozgrywanych w najdziwniejszych środowiskach - Wietnamie, boisku futbolowym, Stalingradzie, Starym Świecie, Dzikim Zachodzie, w kreskówce manga czy w roku 3000. O ile grywalność modów jest raczej niewielka, to warto zobaczyć chociaż jakie możliwości rozwoju stwarza q3. I moja osobista rekomendacja - Sidrial. Moim zdaniem naprawdę niezła i warta uwagi produkcja. Więcej w opisie.
|
Od dziś stoi nasz własny serwer klanowy na następujących ustawieniach:
Adres: 62.89.105.194:27960 lub zamek.gda.pl:27960
Nazwa: RVG VQ3 SERVER [PL]
PR: 1.31, osp 1.0
Więcej w dziale Klan/Serwer (także możliwość podglądu real-time!).
Kolejny update serwerów publicznych.
Wrzuciłem też na YahooBriefcase kilkadziesiąt popularnych programów i paki od pr'ów, żeby mieć po prostu do nich szybki dostęp z innych miejsc. Jeśli jesteś zainteresowany to szczegóły na dole działu Pliki
|
Z dniem dzisiejszym oddałem do użytku nowy dział poświęcony w całości osp 1.0, a składający się jeszcze z czterech poddziałów. Znajdują się tam opisy środowiska gry, podzielone na opcje klienta i serwera, pozwalające w pełni wykorzystać możliwości osp i skonfigurować mod dla własnych potrzeb. Osp jest dziś utożsamiany z grą profesjonalną, dlatego zapraszam każdego gracza do zapoznania się z tym bardzo popularnym modem.
W mojej kolumnie dorzuciłem jeszcze demo z trybu tdm, także zapraszam do ściągnięcia.
Także mały update działu Konsola - niedawno odkryłem serię niejako 'ukrytych' komend vq3, z pomocą których można wyłączyć każdy przedmiot na mapie.
|
Jeśli w q3 gram 'zawodowo', to w inne fpp z czystej przyjemności, ale tylko sp. Było przesądzone że nowa propozycja id, jak zresztą każda poprzednia, przybije mnie do krzesła na co najmniej kilka dni (dystrybutorem był co prawda Razor1911 a nie Activision ;) i tak się w istocie stało. Gra jest świetna - już rewelacyjne początkowe intro zwiastuje atmosferę napięcia i wywołuje chęć natychmiastowego poznania dalszego przebiegu akcji. Dobry lightmapowy silnik quake3, znakomity klimat ciemnych, zburzonych miasteczek 1943 roku przeplatający się z katakumbami, tajnymi laboratoriami czy bazami w zaśnieżonej Norwegii, wszystko odziane w klimatyczną muzykę, dodającą animuszu do walki z SS-manami i żołnierzami Wehrmachtu, a także z wytworami genetyki i różnymi zombies, wyposażonymi w AI niegorsze od marinesów z Half-life'a, zdolne nie raz porządnie zadziwić. Oczywiście sekrety - uważam je za jeden z najciekawszych aspektów gier fpp - od czasów dooma2 i q1 żadna gra nie zaoferowała tak satysfakcjonującego poziomu sekretów. Nad niektórymi można spędzić naprawdę dużo czasu, żeby dojść do jakże prostego rozwiązania... Akcja jest wypełniona zaskakującymi sytuacjami, nierzadko śmiesznymi dialogami między żołnierzami i poprzecinana filmami, lepiej scalającymi fabułę.
Panowie z Gray Matter (id jedynie licencjonuje i nadzoruje wykonanie) z pewnością dali radę sprostać wymaganiom dobrego fpp-sp i dowiedli, że jedynie id zna się na tyle na rzeczy, żeby tworzyć standardy gatunku fpp.
|
Chciałbym poinformować, że dość mocno dbam o zachowanie aktualnych informacji w dziale Serwery. Dlatego zawsze tam będzie można znaleźć działające serwery vq3 w Polsce.
|
Miło mi poinformować, że moje artykuły znalazły się na naszym krajowym portalu q3: http://quake.net.pl w dziale Texty.
|
Przede wszystkim Mehow zaprasza do swojej Kolumny.
Ja, czyli Rozz, zapraszam natomiast do obejrzenia mojego drugiego dema, tym razem na dm13 w walce z Masterem. Link w mojej Kolumnie. Również zachęcam do głosowania w nowej małej sondzie poniżej - zawsze mnie ciekawiło ile osób gra z odwróconą myszą ...
Kilka wyjaśnień. Spotkałem się z zarzutami pod adresem [RvG]*BoT'a - jest za słaby, itd. Mianowicie zmieniając jedynie współczynniki bota nie da się poprawić jego AI, można tylko zmienić kilka jego właściwości - i to miało właśnie być celem - gra defensywna, zbieranie armorów, gra rakietą, ale nie 100%-owa skuteczność. Chodziło mi o to, żeby skupić się na elementach strategicznych, a nie na pomysłach na unikanie 100%-owego raila czy lightninga. Natomiast bot, który łączy poprawione AI oraz przepisane współczynniki to Lakerbot. Jest to najlepiej grający bot, z jakim miałem do czynienia. Na mapie, na której jestem najlepszy, dm13, nie udało mi się jeszcze z nim wygrać do 0, przy fraglimit 30 i skill 5. Polecam w każdym razie jego wypróbowanie (thx to Reassor):
http://www.lspace.nildram.co.uk/lakerbot.html
|
Przyznaliśmy kolejny znaczek RvG. Szczegóły na podstronach klanowych.
Pojawił się nowy Point Release - 1.30. Z tej okazji zamieściłem jak zwykle małe info na ten temat w dziale Point Release'y. Fakt, że prawdopodobnie będzie to ostatni oficjalny update gry wywołał u mnie pewnego rodzaju konsternację i nostalgię i zacząłem się poważnie zastanawiać czy nie jest to początek końca ery Q3A. Krótkie streszczenie tych przemyśleń zawarłem w akapicie poświęconym PR 1.30 w dziale o tej samej nazwie.
|
[RvG]Master zaprasza do rozejrzenia się po jego Kolumnie. Można doczytać o jego zainteresowaniach, krótkiej historii oraz przejrzeć starannie wybrane screeny, w których zmiata Rozza z powierzchni ziemii :>
Niedługo pozostali członkowie również uzupełnią swoje kolumny.
|
Chciałbym z przyjemnością poinformować, że na stronie zaszło sporo zmian:
* Nowy dział Artykuły, w którym znajduje się sporo tekstów na temat różnych technicznych aspektów gry.
* Część klanowa strony wyraźniej wyeksponowana z podziałem na poddziały.
* Formularz zgłoszeniowy dla graczy, którzy chcieliby wstąpić do RvG.
* Kolumny członków klanu - jeszcze w budowie, ale znajdą się tam wyłącznie własne teksty każdego członka.
* Nowy dział OSP, poświęcony w całości temu modowi (jeszcze w budowie).
* Aktualna lista polskich serwerów vq3 w dziale Serwery.
* Każdy dział zaktualizowany i poprawiony.
* Nowy plik - nasz Oficjalny Bot Klanowy, [RvG]*BoT - w dziale Pliki!
|
Od pewnego czasu zająłem się ściąganiem filmów o tematyce q3. Jest ich dość sporo i to długich a fragi oglądane na niektórych potrafią naprawdę zatkać dech w piersiach... Podaje poniżej dwa linki, jednak jest to zabawa tylko dla osób mających stałe łącze :(
http://static.hugi.is/games/quake3/movies
http://ftp.cyberfight.ru/movies
Szczególnie polecałbym takie tytuły - Q3-Rulezz, clipquake, ProgressiveTrickjumpingByJapex, quake_in_real_life. Wszystkich jeszcze nie ściągnąłem, ale ściągam :)
Oczywiście zainspirowany przez owe filmiki natychmiast postanowiłem zrobić własny ;) Jak sie okazuje nie jest to tak trudne jakby się wydawało, a szczegółowy tutorial zanjduje się w dziale Artykuły.
Na razie nie mam czasu na taką zabawę, ale jak nakręcę coś fajnego, to na pewno pokażę...
|
Teraz już do pracy tylko... Ponieważ już spora ilość osób wyraziła chęć obejrzenia fragmentu mojej gry, umieściłem w dziale Klan RvG demo z gry lokalnej. To 20-minutowe ffa na dm17 z dwoma graczami i mną w roli głównej. Zapraszam do ściagnięcia, obejrzenia no i jak to zwykle się dzieje podczas oglądania dema, wytknięcia i wyśmiania błędów ;) Uwaga - jest spora szansa, że demo będzie działać wyłącznie pod osp ver. 0.99u1.
Z okazji pojawienia się nowego Point Release'a zamieściłem krótki opis w dziale o tej samej nazwie.
Dostaję również sporo uwag, że na stronie jest za mało plików. Wiem o tym doskonale, ale co mogę poradzić? Chętnie bym pozamieszczał różne rzeczy - moje quake'i zajmują razem 3.5GB, ale mam do dyspozycji jedynie 18MB miejsca na Republice i Interii razem. Gdyby znalazł się ktoś chętny do supportowania mojej strony, to sprawa wyglądała by inaczej. Warunki polskiego internetu są niestety jakie są, a umieszczanie plików na serwisach zagranicznych mija się z celem. Póki co przykro mi bardzo, ale na razie jestem w stanie jedynie dokonywać rotacji plików, czyli umieszczać nowe, kasując stare.
Strona jest w tej chwili całkowicie zgodna z HTML 4.0, co potwierdziła walidacja w W3C.e.
|
No więc jak wspomniałem mamy nową, drugą edycję serwisu, mam nadzieję, że lepszą i ciekawszą. Główną przyczyną reorganizacji była chęć dostosowania strony do wymogów HMTL4.0/CSS2 no i porządna aktualizacja treści. Przypominam, że newsy dotyczyć będą jedynie nowości na stronie, a nie nowinek ze świata Quake3.
Życzę miłego zwiedzania!
|
Uwaga dobra wiadomość!! Na początku maja jest planowany globalny update strony - całkiem nowa forma, zgodna z HTML4.0 i przypominająca wyglądem portal q3 i ogromnie poszerzona treść - 17 działów o szerokiej i rozbudowanej tematyce.
Stay tuned!
|
Ktoś chce Team Arena full version? Nie ma sprawy, jest poniżej. Jednak zanim podam linki, przeczytajcie uważnie poniższe zasady:
* Jest to warezik na Yahoo, kosztuje ok. 160MB. Jest tam od grudnia więc powinien jeszcze trochę poleżeć.
* Składa się z 57 zipów, w których oprócz kilku śmieci mamy kilkudziesięciowoluminowe archiwum programu WinAce; nie będzie on nam potrzebny, (WinZip ani WinRar nie da sobie z nim rady), ale gdyby ktos potrzebował to znajdziemy go tutaj lub możemy poszukać na stronie głównej http://winace.com.
* Yahoo ogranicza maksymalny limit jednoczesnego ściągania, więc należy tak długo naciskać na link, aż windoza złapie nam zipa a nie htma z błędem.
* Niektóre zipy będą miały tzw. błąd dodatkowego bajtu i nie dadzą się rozpakować; aby je naprawić należy użyć małego programiku YBCXByte (35kB).
* Niektóre zipy są zabezpieczone hasłem: "visit www.warezz.net".
Po rozpakowaniu zipów i wrzuceniu wszystkich woluminów do jednego katalogu uruchamiamy Install i klikamy extract. Później uruchamiamy mp3unpack.exe. Ze wszystkich plików potrzebne nam będą jedynie pak0.pk3, q3key i rozpakowany plikiem mp3unpack katalog 'sound'. Katalog 'sound' dobrze by było dla wygody spakować w plik pk3, ale jak ktoś nie umie to powinno działać bez tego. Następnie tworzymy folder o dowolnej nazwie na poziomie quake3.exe, ale koniecznie na q3 ver. 1.27g i umieszczamy w nim w/w rzeczy. Potem już normalnie uruchamiamy quake'a i z menu mods wybieramy nazwę stworzonego przed chwilą katalogu.
Powyższa metoda jest dla bardziej ambitnych, natomiast można też po prostu przegrać wszystko do istniejącego katalogu q3 ver. 1.27g albo i zamiast extract na samym początku nacisnąć install (nie próbowałem).
No to linki:
n/d
Życzę udanego ściągania! ;)
|
No to jeszcze ciekawostka - w dziale Czy Wiesz Że umieściłem tabelkę, która pokazuje w jaki sposób różnią się bronie VQ3 i Promode pod względem siły/prędkości/amunicji. Myślę, że nawet większość graczy nie wie ile zabiera np. plasma gun w samym vq3, więc chociażby z tego powodu rzut oka na tabelkę powinien być interesujący.
|
Uff sesja prawie skończona, więc odreagowuję pisząc update'y...:)
Nowy baaaardzo duży dział pt. "Konsola" i śmiem twierdzić, że na żadnej stronie quakowej polskiej i zagranicznej nie widziałem tak szerokiego opisu komend konsoli, jaki pozwoliłem sobie zrobić tutaj.
Tak więc, jeśli chcesz lepiej poznać swojego Quake'a, to trafiłeś w najwłaściwsze znane mi miejsce!
|
Strona była niestety nieczynna od połowy grudnia do stycznia z powodu wymiany serwera u mojego ISP, a nie znalazłem dość czasu, żeby postawić ją na innym serwerze. W końcu jednak dałem radę no i stoi na Republice.
Grać dalej nie mogę na internecie - nie ma pingu, nawet w środku nocy. Rozglądamy się jednak za zmianą providera, być może dzielony HIS albo droższe Tele2, jeszcze zobaczy się. Póki co life goes on (sesja też goes on..:).
|
Taak, Noc Wigilijna - idealna, żeby robić upgrade'y...:)
No, ale jak już zacząłem, to trudno - znalazłem znaczną ilość bugów, które poprawiłem, poza tym: sporo nowych linków do stron o q3 w dziale Ważne Linki, nowe screenshoty, nowe pliki - Rozz Enhancement Pak i RogerWilco.
|
Nie, jednak nie - mój ISP nie poprawia pingu - po miesiącu od podania tej rewelacyjnej wiadomości jest cały czas ten sam kibel, a nawet jeszcze gorzej. I jestem bezsilny w tej kwestii. Właściwie pozostałe usługi internetowe też nie są dostarczane z odpowiednią jakością, za którą zgodziliśmy się płacić. Na razie pozostaje targowanie się o wysokość abonamentu, ale trzeba się już rozglądać za lepszym źródłem. Szkoda, że pierwsza przygoda ze stałym łączem nie jest niestety dla nas przyjemna.
W planach mam rozbudowanie oraz postawienie strony Klanu RvG na osobnym adresie.
Póki co, zapraszam wszystkich amatorów Promode do porównania jego wad i zalet, które przedstawiłem w dziale Quake3/Ustawienia. Przy okazji można się dowiedzieć, czym tak naprawdę Promode różni się od oryginału.
|
Nowy, zdecydowanie bardziej rozbudowany dział o q3. .
|
Zaliczyłem kolejną grę FPP/FPS, więc zamieściłem jej recenzję - Half-life: Opposing Force w dziale Quake3/Moja Historia FPP.
Nowe pliki - WickedGl, ServerWatch, Addict, q3la, dpquake w dziale Quake3/Ważne Pliki.
Uaktualniony config z nowymi komendami
|
W związku z wolnym tygodniem z okazji Święta Zmarłych znalazłem trochę czasu na zaktualizowanie strony. Tak więc niniejszym oświadczam, że z dzisiejszym dniem powstała Oficjalna Strona Klanu RvG!!
|
Tekst, PHP, HTML: (c) 2000-2003 Rozz
Grafika: (c) 2002 Master
Wszystkie prawa zastrzeżone. Żadna część tej strony nie może być kopiowana w całości lub w częściach i publikowana elektronicznie bez zgody autorów.
|
|
n/d
* - tajniki osp dla początkujących i zaawansowanych!
* - 40% komend quake3 z krótkim opisem - dla każdego!
* - zawsze aktualny spis najlepszych polskich serwerów!
|
1v1
- pro-q3dm6
- ztn3tourney1
- pro-q3tourney4
- q3tourney2
tdm
- pro-q3dm6
- ospdm6
- ospdm5
- q3dm14tmp
- cpm4
- q3dm7tmp
- q3dm12tmp
- poq3dm5
|
|
|