NEWSY
ARTYKUŁY
QUAKE3:ARENA
PODSTAWY GRY
MAPY VQ3
MODY
 
A-H
I-Q
R-Z
CPM & CPMA
POINT RELEASE'Y
CONFIG
KONSOLA
OSP
 
KLIENT
SERWER
MAPY
PUNKBUSTER
SERWERY
PLIKI
LINKI
CZY WIESZ, ŻE
SŁOWNIK
KONTAKT
GUESTBOOK
CREDITS
KLAN




* rvg.prv.pl *





 
.    M o d y   I - Q    .


Mody I-Q




InstagibPlus
http://www.planetquake.com/instagibplus
Typ: nowy tryb gry.
Wersja: 006a zgodna z 1.31
Rozmiar: 0.5MB.

Istnieje wiele modów klasy instagib, ponieważ są one stosunkowo proste do napisania. Są bardzo chętnie grywane i stoi też wiele serwerów je obsługujących. Idea jest banalna - mamy do dyspozycji wyłącznie rg, żadnych apteczek, armorów i powerup'ów. Jeden celny strzał zabija. Mod jest idealny do treningu celności raila, także stanowi doskonałą rozgrzewkę przed właściwą grą z railem. Nadaje się jednak wyłącznie do tego, a elemenmty strategii do instagib wprowadza dopiero np. Railwars. InstagibPLus zawiera opcjonalne dodatkowe dwa tryby - Promote i Rotate, oba opierają się na zasadzie broń za frag.


InstaUnlagged
http://www.digitaldelay.net/instaunlagged
Typ: nowy tryb gry.
Wersja: 1.1 zgodna z 1.31
Rozmiar: 1MB.

Odmiana instagib, różniąca się tym od pozostałych, że posiada mechanizm predykcji umozliwiający grę nawet przy pingu 300. Daje się jednak wyczuć różnicę, nie jest to gra jak by w ogóle nie było laga.


Jailbreak
http://q3jb.teamreaction.com
Typ: nowy tryb gry.
Wersja: 1.0 zgodna z 1.31
Rozmiar: 51MB.

Mod stanowi rozwinięcie trybu CTF. Gracz po sfragowaniu respawnuje w więzieniu, w bazie drużyny przeciwnej, co oznacza, że jego drużyna jest słabsza o jednego członka. Zadaniem pozostałych jest jego uwolnienie poprzez naciśnięcie guzika nieopodal więzienia, a zadaniem drużyny przeciwnej jest sfragowanie wszystkich pozostałych przeciwników. Kiedy cała drużyna znajdzie się w więzieniu, następuje egzekucja i gra rozpoczyna się od nowa, aż do ustalonego limitu. Z więzienia można jednak uciec, najczęściej przez wysoko położone tunele, a także obserwować grę poza więzieniem przez specjalne kamery. W odróżnieniu od ctf, kiedy zginie jeden gracz, od razu rysują się cele obydwu drużyn - jedna atakuje, druga broni. Mod, mimo, że niespecjalnie popularny jest interesujący i bez specjalnego przygotowania może stanowić źródło dobrej zabawy. Posiada własne mapy z bardzo dobrze funkcjonującymi na nich botami.


Lakerbot
http://www.lspace.nildram.co.uk/lakerbot.html
Typ: nowy bot.
Wersja: 0.1.5 zgodna z 1.31
Rozmiar: 0.5MB.

Najlepszy bot z jakim miałem do czynienia. Oczywiście bot nigdy nie zagra jak człowiek, ale ten w porównaniu z tradycyjnymi botami jest po prostu nie do przebicia, zarówno pod względem skuteczności i trafialności jak i przyjmowania ogólnej strategii. Szczególnie ciekawa jest zdolnośc do kampowania przy oczekiwaniu na respawn danego przedmiotu. Bot ten nie jest zwykłym skryptem, jak RvG*BoT, tylko ma przepisane na podstawie kodu AI.


Madness
http://planetquake.com/madness
Typ: wprowadzający nowe elementy.
Wersja: 0.1 zgodna z 1.31
Rozmiar: 22MB.

Mod wprowadza tylko i wyłącznie zmiany do broni. Dodaje kilka nowych, modyfikuje stare i dodaje alternate fire. Czasem też nowe dźwięki i efekty graficzne. Np. rail przy alternate fire przechodzi przez ściany, shotgun strzela eksplodującymi pociskami a BFG wypuszcza jeden wielki zielony nuke, jak w doomie. Z nowych broni mamy np. laser rifle, pojedynczy shotgun, piłę łańcuchową czy flamethrower. Sfragowany gracz wypuszcza plecak z amunicją.


Maldavria
http://planetquake.com/maldavria
Typ: total conversion, class-based.
Wersja: beta1 zgodna z 1.31
Rozmiar: 40MB.

Drużynowy mod fantasy. 24 zaklęcia, 5 nowych broni - X-bow, Pulse Rifle, Scrumbler, Mortar i Chaingun. Nie ma standardowych klas do wyboru, zamiast tego określa się początkowe wyposażenie i zaklęcia. Z czasem przybywa punktów doświadczenia, co zbliża mod do gier RPG. Dwie mapy, własne modele i dźwięki, ale nie ma supportu dla botów. Gra polega na utrzymaniu artefaktu przez drużyny - zdobywa się go przez dotknięcie punktu, podobnie jak w Domination, przybiera wtedy kolor drużyny. Oryginalny hud i cała oprawa czyni ten mod dość specyficznym i klimatycznym.


NIQ
http://www.planetquake.com/niq3
Typ: wprowadzający nowe elementy.
Wersja: beta0.9 zgodna z 1.31
Rozmiar: 3MB.

No Items Quake3. Na mapie nie ma żadnych przedmiotów, spawnuje się z jedną, przypadkową bronią z niewielką ilością amunicji, która po 30 sekundach zamienia się w inną, również przypadkowo wybraną. Przeciwnicy mają zawsze tę samą broń, mimo przypadkowej rotacji. Amunicja i health powoli się regenerują. Co dziesiątą rotację gracz otrzymuje przypadkowy powerup.


Osp
http://www.OrangeSmoothie.org
Typ: usprawnienie obsługi gry.
Wersja: 1.0 zgodna z 1.31
Rozmiar: 68MB.

Bardzo popularny mod, obecny na wielu serwerach. Nie zmienia w ogóle właściwości gry, czyli fizyki ruchu, broni czy zasad. Jest napisany aby jedynie ułatwić graczom, a zwłaszcza administatorom obsługę Quake3. Mod posiada tyle usprawnień i nowych możliwości, że nie sposób ich wymienić. Obecna wersja zawiera opcjonalnie PM, Instagib i Clan Arenę (aka RA3), a także jest wbudowana w CPMA (zob. CPM & CPMA). Pełen opis w dziale o tej samej nazwie.


Pandemonium
http://www.planetquake.com/warbird/quake3.html
Typ: nowy tryb gry.
Wersja: 1.0 zgodna z 1.17
Rozmiar: 0.5MB.

Mod ideą podobny do excessive - pomysł jest bardzo prosty: po sfragowaniu przeciwnika wypuszcza on przypadkowy powerup. Skutkiem tego może być, ze po pewnym czasie będzie nas gonił latający, niewidzialny, szybki i niezniszczalny przeciwnik... Przez pewien czas można się na nim nieźle pobawić, ale dłuższa rozgrywka jest raczej wykluczona. Na stronie można znaleźć wiele modów tego samego autora, spośród których na uwagę zasługuje jeszcze Bazooka Quake3.


Q3f
http://www.q3f.com
Typ: total conversion, class-based.
Wersja: beta1H zgodna z 1.31
Rozmiar: 311MB.

To po prostu klasyczny Team Fortress w Quake3. Mod zawiera własne mapy, nowe bronie, tryby gry, przedmioty oraz klasy graczy - np. medyk, soldier, snajper, inżynier, każdy ze specjalnymi, unikalnymi umiejętnościami i przedmiotami. Jest przeznaczony do gier drużynowych i wymaga raczej sporego doświadczenia.


QFrag
http://www.planetquake.com/qfrag
Typ: wprowadzający nowe elementy
Wersja: 1.6 zgodna z 1.31
Rozmiar: 1MB.

Mod pozwala na zmianę każdej właściwości broni - siły, amunicji, rozrzutu, zasięgu, itp, manipulację healthem, obecnością broni na mapach i kilkoma innymi ustawieniami. Domyślnie bronie są nieco silniejsze i szybsze. Nowością jest też radar, który podaje na bieżąco lokację przeciwnika i jump-buty. Mod ma dość zaawansowane, charakterystyczne niebieskie menu, które stanowi właściwie osobny mod, tzw. UI Enhanced.


Q3PBall
http://www.planetquake.com/q3pball
Typ: total conversion
Wersja: beta0.1 zgodna z 1.31
Rozmiar: 100MB.

Realistyczny mod drużynowy z własnym systemem map, broni, modeli i dźwięków. Nie ma jednak supportu dla botów, co uniemożliwia bardziej szczegółowy opis. Jak można się domyślać gra powinna przypominać walkę na bronie i granaty z farbą...


Mody A-H     Mody I-Q     Mody R-Z    








Tekst, PHP, HTML: (c) 2000-2003 Rozz
Grafika: (c) 2002 Master
Wszystkie prawa zastrzeżone. Żadna część tej strony nie może być kopiowana
w całości lub w częściach i publikowana elektronicznie bez zgody autorów.
 
Dodaj do Ulubionych

NAWIGATOR

    # Mody I-Q

POLECAMY

* Kurs OSP - tajniki osp dla początkujących i zaawansowanych!
* Konsola Q3 - 40% komend quake3 z krótkim opisem - dla każdego!
* Serwery Q3 - zawsze aktualny spis najlepszych polskich serwerów!

W CO SIĘ GRA

  1v1
- pro-q3dm6
- ztn3tourney1
- pro-q3tourney4
- q3tourney2
  tdm
- pro-q3dm6
- ospdm6
- ospdm5
- q3dm14tmp
- cpm4
- q3dm7tmp
- q3dm12tmp
- poq3dm5